10 Ara 2009

Yüz

Bu saatte yüzüm değil, gücüm yok aramak için seni,
Önce dakikalar geçmek bilmedi, sonra günler..
Yokluğun ay olunca, kambur oldu sırtıma özlemin
Yıla yaklaştı sonra, yüzünü görmeden geçirdiğim günlerim
Gözümü kapattığımda, sana benzedi seviştiğim erkeklerim
3 sene sonra, tam şu saat, şu dakikada, kokunu omzumda hissettim..

6 ebe:

Profösör 16 Aralık 2009 11:32  

Tebrikler.. Duygularımıza tercüman oldunuz.

gzd 16 Şubat 2010 15:51  

Ne yaptın hocam ya! Müthiş...

sezinea,  19 Temmuz 2010 12:19  

yapma bunu pucca..hem "3 SENE2 diyorsun, hem de "OMZUMDA" diyorsun.. gel de hatirlama smdi 3 sene oncesini.. cok guzel gercekten..

özlem(try),  1 Ağustos 2010 10:38  

Günahım,onursuzluğum,gurursuzluğum...Bana kadın olduğumu hissettiren sen, giderken sünnet ettin sanki beni. vücudumun en hassas noktaları bile uyuşuk, şimdilerde neye benziyorum hiç sorma kafası güzel bir bidon...Allahım nolur en azından kafası hala güzel kalmış bidonlara yaşadıkları bu ceza sonunda ödülün ya güzel,diri bi vücut veya en yakışıklısından bir sevgili ...amin

Adsız,  24 Haziran 2011 14:26  

bütün yazılarınızı okudum.harikasınız.tebrikler (: