10 Ara 2009

Dua

Akşam haberlerinde adını arıyorum
Ölmüş olmanı dileyerek.
Bir kaza, bir cinayet bi şekilde ölmüş olman gerek..
Sonra uykuya dalıyorum,
Rüyalarım korku filmleri gibi,
Hep ölüyorsun sonunda pisliğe bulanarak..
Ömrüne ömür katıyorum istemeyerek..

6 ebe:

Adsız,  10 Aralık 2009 09:02  

kalbinde yaşadığı sürece o ölmeyecek
sen istemediğin sürece gitmeyecek

voodoo 10 Aralık 2009 16:13  

ahh keşke ölse nasıl sevinirim sanıyorum ama üzülürüm belki de ölmeden bilemem ama ölmesi en büyük kurtuluş

erkan bal 11 Aralık 2009 00:13  

katilini besleyen karıncalar gibiyiz... geçtim sevgiden, kinimizle, öfkemizle beslediğimiz sürece "o"nlar ölmeyecek...

gRanGe 12 Aralık 2009 22:39  

ispanyolca ödevlerinimi yapsam yoksa tünele mi kaysam diye düşünen lakin solugu blogu ve başkalarının bloglarında alan ruh hali bok içinde olan bi adam sendeki bu nefreti merak etti..çünkü sayfanı açtıgında aşağı dogru en az 15 postta azılı bi nefret wardı we çözülememesi çok ilginçti..

Profösör 16 Aralık 2009 11:28  

Bu kısa şiirler o kadra gveniş ve derin anlamları var ki; çizgilerle birleştirilip sergi açmak gerek.