2 Ara 2009

Acı acıyı söker

Bir terkediliş sahnesi daha yaşamak istiyorum
Lütfen bana acıların en büyüğünü yaşat
Mıh gibi kus üstüme en kötü gerçeklerini
Kalleşçe vur hatta sırtımdan, ben görmeyeyim seni
Gidişin alelade olmasın öldüresiye acı kaplasın
Günlerce gözümden yaş aksın Ve aylarca durmasın
belki senden önceki bu sayede silinir, seninki daha kolay affedilir

4 ebe:

Adsız,  2 Aralık 2009 23:15  

şımartılmamış aşkın
sesizliğe yakın
kim bilir kaç yüzyıldır
sarılmamış kolların
sisliydi kirpiklerin
ve gözlerin yağmurlu
yorulmuşsun
hakkını almış yılların
..
beni farketme sakın
omzumda iz bırakma
yüküm dünyaya yakın
elfida
hep aklımda kalacaksın ...

ecem

SeRiOuuS 4 Aralık 2009 02:21  

Acı acı söker bak ben bunu tamamen unutmuşum.Şimdi pislikler defteriminden birini seçmem gerek.. Şöyle dolu dolu ağzıma ...

Profösör 16 Aralık 2009 11:34  

Çivi çiviyi söker misali.

CoşkuN ArslaN 24 Aralık 2009 02:48  

Bilmiyorum....
Bir bıçak gibisin tenime sapladığım.
Battıkça acı veriyorsun santim santim,
Çıkartmaya çalıştıkça kanıyor yaram.
Hadi bitir işimi çok uzattın.
Kalemimden azat et beni gideyim.
Bırak şiirim yarım kalsın...