30 Nis 2009

Masalım

Ne cüceler sevdi dev gibi yüreğim
birkaç kez var oldum, çoğu kez yoklukta kayboldum
prens kimle sevişiyor haberim yok açıkcası
Ama mutluyum hayattan da umutluyum
Bir gün kurbağalar öpmeye tenezzül ederse bende prenses olurum

11 ebe:

Missipipi 30 Nisan 2009 22:09  

aynı şeyi ısıtıp ısıtıp önümüze sunma lan :D
ileti yapcam ben bunu çalıyom

PuCCa 30 Nisan 2009 22:12  

ahahah bir tane yazmışım 10 sene ben onu evirir çevirir kullanırım artık :pP

Missipipi 30 Nisan 2009 22:15  

heyaa bildiin ezberledim ben bunu
hatta o kdr ezberledimki buraya yazarken eksik vede deiştirip yazmışsın istersen dorusunu yazabilirim ahahah

Sycorox 30 Nisan 2009 22:47  

ahaha varya bende ileti yapacam son kısmı:)

mistral 1 Mayıs 2009 13:25  

temelde yanlış var temelde, kurbağlar öpünce prenses olunmuyoki.prensesler kurbağayı öpünce prens oluyo.ya da tam tersi.ama işin içinde mutlaka prens olmalı.prens önemli!

Adsız,  1 Mayıs 2009 17:34  

Yazdıklarımıza cevap vermediğine göre Sarma'nın ruhuna el fatiha. iyi bilirdik garibi.

Adsız,  5 Mayıs 2009 14:52  

pucca tebrikler, bugün de habertürkün 20. sayfasında sen varsın. bu yazın bugün habertürkte :)

Adsız,  5 Mayıs 2009 17:34  

Puccaaaaa habertürk yayınlamış seni

Adsız,  7 Mayıs 2009 10:22  

düşlerim yorgun,
suretim kayıp
koşuyorum,duruyorum
aklım secdede
acılar külliyatından
yokluğunu okuyorum...

(...)

Adsız,  8 Mayıs 2009 11:30  

Malzemeler:
1 adet çay bardağı
1 çay bardağı pirinç
1 adet tavuk göğsü
4 adet mantar
1 tatiı kaşığı limon suyu

Yapılışı:
1 çay bardağı pirinci ve tavuk göğsünü ayrı sularda haşlayın. 4 mantarı limonlu suda haşlayın.Haşlanmış her şeyi bir kasenin içerisinde bir araya getirerek karıştırın. Üzerine limon suyu ilave ederek servis edip yiyin.Soğuk yyiyin çünkü bu bir neviinden salatadır. Kilo yapmaz, tavukludur. Hazırlarken gülersiniz. Yerken seversiniz.

Bana öyle oldu.