29 Nis 2009

Adam

yastık altı düşlerimde saklan, kimse bulamasın seni..
ne elini tuttuğum ne de kuytu mısralarda öpmeyi umduğum adam..
bakışamadık bile.. kaybolalım heyecanın sınırında..
üstelik arada kaybolup başkasıyla uyanan..

13 ebe:

şah 29 Nisan 2009 04:41  

seni tanımadığım ya da diğer yazılarını okumadığım için bana bişey ifade etmedi bu ama ne anlatmak istediğini kendin biliyomusun acaba merak ettim şimdi:D

Adsız,  29 Nisan 2009 09:19  

hayatımız müspet ya da menfi olarak yaşadıklarımızın özeti değil miydi pukka?..
hiç bu kadar tatlı gelmemişti bir rüyanın derinliğinde yanış
ve hiç bu kadar tatlı gelmemişti onun yokluğuyla uyanış...

burası senin gönül sahnen.
sanmaki alkışsız değilsin
bırak bazan kendini, arzularının önünde eğilsin. .)

(...)

şah 29 Nisan 2009 15:27  

durup durup önüne gelene çatar görünümü vermek istemem ama sadece merak benimkisi, mesela kendim de acayip cümleler kurarım, bakarım benden başkası anlayabilir mi acaba derim, muhtemelen anlamaz kanısına varırım..
@adsız hayat üzerine bilimsel, edebi çok tanım duydum ama müspet ya da menfi ikaları, hayatı ve mevcudiyeti sorgularken zikrederiz, oysa ki yazıda hayali olduğu özellikle belirtilen bi umuttan bahsedilmiş sadece. yazıyı ya da yorumu eleştirmiyorum, ne anlamam gerektiğini çözmeye çalışıyorum. bi de sondaki parantez içi üç nokta ne için kullanıldı acaba? =)

PuCCa 29 Nisan 2009 16:12  

anaa bide bunu açıklıcaz, bak şahin şimdi kuzum...

Hani biz çocukken bazen babalarımız yastık altına çikolata koyardı, sabah uyandığımızda.. "PuCCa bak sana periler çikolata getirmiş derdi" yani benimki öyle yapardı.
yani bende herifin ordan çıkmasını istiyorum.. kimse bilmesin görmesin ama orda dursun, sabah kalktığımda bir anda göreyim..

satırda bahsettiğim gibi ne elini tuttum, ne de onla ilgili yazı yazmaya cesaret edebildim. ama böyle bir adam var yani, hayalimdeki herif değil. Hayalimdeki herif olsa, "Oy murat boz murat boz, gel sen beni boz" yazardım... Neyse..
Bakışmamışız bile sevişmeyi düşünmek bile saçma demişim. Yani ancak tek taraflı bir hayalde kalır benim heycanım demek istemişim..
Son satırda da bu herif üstelik puştun allahsızın teki, sabahları benim yastık altımda çikolataya dönüşeceğine elalemin karısının çekirdeğinden reçel yapıyor...
demek istemişim.. diğerlerini de açıklattıracak mısın bana yapma bu işkenceyi şahin bende insan evladıyım :'(

şah 29 Nisan 2009 16:42  

hmm seni (ya da yazılarını diyelim) beğendiğini düşündüğüm Adsız bile anlamamış bunları kastettiğini. ben de mesela (2.mısrada "adam" hariç) bunu kendine bol miktarda şehvet uyandıran bi hatuna yazmış bi sapık diye düşünürdüm. zihnimde de şöyle kızıl saçlı, beyaz tenli, fileli çorapla dar bi mini kot etek giyen elinde sigarasıyla rahat tavırlar sergileyen bi bar kızı canlandı. bizim sapık bara gider arkadaşlarıyla her akşam görür kızı uzun uzun süzer filan iç geçirir ulan şu hatun benim olacaktı var yaa diye dem vurur hatta. kız oralı bile değildir adamın içinde fırtınalar mı kopuyomuş, uzun bacaklarına sarılan fileli çoraba bakarken ya da eğilince iyice göze batan iri göğüslerine ağız şapırdatırken pantolonunun hacmi ne kadar büyüyormuş. sonra sapık, bu şiddetli ihtirasla gözlerini yumarken belki kız boynunda altın kolyeyle bi zencinin adeleli kollarında buluyor sabahı, yorgun bitkin geliyor bara ertesi gece... ama şimdi pişman oldum doğrusu bunu anlatmayı bi işkence olarak gördüğünü söyleyince. yine de saol :]

mistral 29 Nisan 2009 19:39  

pucca şimdi bu 4. satırın 4. kelimesindeki başkasıyla uyanan adam varya mal lan o herif=)yanlız yorumcular da boş değil öyle müspet menfi filan sanki borçlar hukuku dersi tadında yorum yapıyolar..

Adsız,  29 Nisan 2009 20:22  

Şimdi diğer blogunu okuduğum için birşeyi merak ettim, sen açıklama yapınca. Sarma'ya yazmış olamazsın bunu. Eee Pucca insanı ne ayaksın kızım sen ne halt karıştırıyorsun bi bilelim artık.

Adsız,  30 Nisan 2009 10:37  

Şahin arkadaşım.

Oturupta Pukkanın dört satırlık yazısını derinlemesine tahlil etme gibi bir lüksümüzün olmadığını sanıyorum. Zira satırları bir an da okuduk ve ne anladığımızı belirtmeye çalıştık.

Müsbet ya da Menfi kelimelerini olduğu gibi aktardım. Yani Olumlu ya da Olumsuz. Gerçektende Şu anki durumumuz olumlu ya da olumsuz geçirdiğimiz bir yaşam sürecinin sonucu değil midir?

zaten olaya bir 'Rüya' açısından yaklaşmıştım. son dizelerde de bunu belirtmeye çalıştım..

hiç bu kadar tatlı gelmemişti bir rüyanın derinliğinde yanış
ve hiç bu kadar tatlı gelmemişti onun yokluğuyla uyanış...

(...)'ya gelince, herhangi bir espirisi yoktu, öylesineydi.

diğer arkadaşımız da Borçlar hukukundan dem vurmuş. .) çok hoştu doğrusu...

(yanlış anlaşılmasın lütfen. cevap hakkı doğdu diye yazdım)

esenlikler diliyorum.

Bize koyan koymuş,  30 Nisan 2009 16:01  

Pucca burda başka iş çeviriyorsun orda başka. Sarma'nın da adı geçmez oldu. Sen bir haltlar karıştırıyorsun ama artık yazda bizde dedektifçilik oynamayalım.

Adsız,  30 Nisan 2009 16:09  

ya kardeşim size ne ya alla alla gidin siz sevgili olun sarmayla ozaman ne meraklıymışınız. sarma size neden dert oluyoki

PuCCa 30 Nisan 2009 18:03  

ahanda bak şahin işte açıklayınca böyle oluyor..

şah 30 Nisan 2009 18:23  

aman bea (ben dahil) hepsi boş konuşuyolar. akılda kalan yazar olmak böle bişi, her telden yorucan milleti. ben mesela başta süper diodum sırf bu yazın için. kafamda uzun metraj filim çektirdi üç satırın. şimdi şu yorulanlardan sora süperötesi oldu hatta takipteyim daha çok işkence çektirecem sana da:D

Missipipi 30 Nisan 2009 22:13  

ahah sen decoder ver burayı okuyana pucca
ya şiir okurken şarkı dinlerken falan yazanımı anlamaya çalışıyonuz yoksa kendi yaşanmışlıklarınızlamı özleştiriyonuz
yani diceem oki sana ne hissettirdi onu düşün gerisini koyver gitsin