14 Nis 2009

İlla

Ağladığımı duyarsan,...
Utanabilirim.. bilirim.. utanırım....
Gidişin iz bırakacaksa illa...
parmak izlerini bırak ...
dokunabilirim... bilirim... dokunurum

5 ebe:

Adsız,  14 Nisan 2009 20:11  

pucci yine çok güzel yukardaki resim seni çok seviyorum beybim

Adsız,  15 Nisan 2009 18:46  

yutkunabilirim

Adsız,  15 Nisan 2009 19:03  

Ben yutkunabilirim, madem ağlattın beni daha çok yutkunabilirim.Lisedeylen mor renkli bir aynam vardı, okula giderken okuldan dönerken çantamda taşıyordum. Aynanın bir tarafı makyaj yapmak içindi kocaman gözlerim vardı o aynada. Aynanın diğer tarafı normal gösteriyordu.
Normal olmak istiyordum. Normak görmek ve görünmek istiyordum.Yolda ve sınıfta, şizofren misin dediler bana, adımı da biliyorlardı aslında, bu nasıl bir etiketti.

Bu duayı buraya yazsam olur mu. Sevdiklerimi tek parça istiyorum.

Nora Angelova

Adsız,  15 Nisan 2009 19:06  

Bu ayna meselesini neden yazdım biliyor musun. Aynamın üzerinde Pucca yazıyordu, ben bunu ne zaman farkettim, öylesine bir zamanda

Sonra acaba biri çantamı karıştırıp, onu gördü, duygulandı ve benim için blog mu açtı dedim.
Benden okuduklarını yazdığı..

Nora

şiirler 16 Nisan 2009 13:19  

bu güzel, güzel.