14 Nis 2009

Kısır döngü

Tam alışmışken herşeye, kapı çalıyor..
yüzünü kapatan elleri çözülüyor..
kuru bir ben geldimle, yeniden sarılıp sevişiyorsun acıyla
uyandığında aynı sancıların derin migrenleri kalıyor
komidine para bırakır gibi gülümsemesini bırakıp
küfür eder gibi çekip yine gidiyor..

2 ebe:

Adsız,  15 Nisan 2009 18:54  

ba ba ba ba ba beni vurdular
ama bi yanım bu işe güldü
dediler kimse böyle güzel gülmüyor
neyiniz var
sonra her şey tersine döndü

....

Bir kahkaha..
Arjantin

Okula giderken yolda bir sigara paketi buldum. Muazzam, şekli bozulmamış, içinde fazla toz toprak yok. KENT, üzerinde şu yazıyor

:PROTECT CHILDREN:don't make them breathe your smoke.ve smoking kills. For duty free sale only.jelatini bile üzerinde fakat
içindekiler yok, kalp şeklindeki bulduğum taşla aynı yolda buldum galiba zırşizofrenim

N.ANGELOVA

Adsız,  15 Nisan 2009 18:56  

Yasemin Mori-Hayvanlar albümünden de vermişlerdi bana, o gün