25 Eki 2009

Fotoselli

Fotoselli tuvaletler gibi senle olan aşkım..
şarıl şarıl işerken doruk noktaya varamadan ben,
lap diye kapatıyorsun ışığını..
yarıda kesip çişimi, elimi kolumu sallayarak,
aydınlamanı sağlıyorum..
Ve biliyorum ki 1 dakika sonra yine kapatacaksın ışığını
o sebeble küfredip çekiyorum çorabımı.

6 ebe:

Adsız,  25 Ekim 2009 23:50  

beklersen olmazz
gel, sen gel..
yeterki sen gel..
ama gel
uzaklarda bir kadın
çok uzaklarda bir adam
gell...
ama sen gell...

Adsız,  27 Ekim 2009 11:49  

bu oda da her duvarın rengi farklı farklı
sanki renkler aşk , ihtiras, matem ve hüzün
ne yana kapatsan dışa açılan gözlerini
saklayamıyor içindeki depremleri yüzün...

Adsız,  5 Haziran 2010 14:05  

PuCC, sen postmodern bir şair'sin.Beni heyecanlandırıyorsun.
Özlem

Unknown 8 Ağustos 2010 03:14  
Bu yorum yazar tarafından silindi.