17 Eki 2009

Bu kişiyi engellemek istediğinizden emin misiniz?

Hep bir tereddüte düşüyorum orda
Unutmak mı istiyorum bunu acaba diye..
En sonunda kişilerimden bile çıkartıp
Hiç tanımadığım bir yabancı gibi davranıyorum
Günlerce seviştiğim, sevdiğim adama..
"slm, asl, cam" diyen Konyali_crayzi'den bile daha el oluyor.
Yeni birini ekleyene kadar, yokluğu hep batıyor.

5 ebe:

burkyburhan 17 Ekim 2009 07:00  

modern zamanların romantik isyankarı mısın pucca ? bu ne allaaşkına ? hem adamlara tekmeyi basıyosun sonra da acıyosun, çok ah alıyosun çok gün gelir seni bulur o harcadığın vatan evlatlarının bedduaları

MAYRI 17 Ekim 2009 09:52  

Günaydın Sabah kuşu Pucca
Kuş misali daldan dala mı?
Ama seninde sevdiğin bir ağaç dalı olmalı.
<:)

Adsız,  17 Ekim 2009 16:09  

ben de mal mal ff de "yok ben engellemek istemem, en sevdiğim şiir orda" yazıyorum hahaha meğer şiirmiş, bu şiir de tarihe geçecek bir şiir, modernizmin amına koymuşsun be pucca:D

Adsız,  18 Ekim 2009 02:18  

herhangi birinin düşüneceği şeyleri farklı kelimelerle ama bizden biri gibi yazınca bilmiyorum güzel hatta çok güzel. Ama güzel olmaması gerekli aslında ama güzel.

Adsız,  20 Ekim 2009 02:20  

slm,

Tüm o yazılanlar yalandı demek... Beni hep yabancı olarak görmüşsün meğer... lanet olsun

Konyali_crayzi