20 Eki 2009

"De"

Dahi anlamındaki "de" gibiyim
Ne zaman yanına yaklaşsam
sert bir uyarı alıyorum,
Ben hep senden kopuyorum..
Sen olmasan benim anlamım yok,
En acısı da ne biliyor musun
benim yokluğumun, senin anlamına bir faydası yok

8 ebe:

Arif 20 Ekim 2009 08:30  

beni anlatmışsın be.

Adsız,  20 Ekim 2009 10:42  

sabah namaza mı kalkıyorsun napıyorsun o saatte bilemiyorum ama ilham kaynağın her güne yeni bir darbeyle uyanmanı uzaktan sessizce izliyor gibi.. günlükte dalganı geçerken burada için dışın bir oluyor. saydamlaşıyorsun. belkide en çok bu halin hoşuma gidiyor...

Adsız,  20 Ekim 2009 12:14  

en son yorum yazının kendinden daha güzel olmuş vallahi.

Duru Günaçan 5 Ocak 2010 17:05  

ben şiir okumayı da dinlemeyide hiç sevmem.fakat sen baş bir şeysin gerçekten.
senin dilini anlıyorum ve kendimi buluyorum.

istebunusevdimm 10 Mart 2010 13:30  

Her kadın kendini buluyor yazdiklarinda.. Her adam aradığını ama kadınlarla adamlar bir araya geldiklerinde kadın gizliyor kendini adam bulamayacağını sanıyor aradığını...

Adsız,  2 Eylül 2011 06:26  

Sevgilim türkçe öğretmeniydi.. Sürekli uyarır durur dahi anlamındaki de ayrı yazılır diye.. benim de buna benzer bir yazım var... Eline sağlık PuCCa...

Unknown 15 Şubat 2018 17:05  

delikdn.blogspot.com.tr