31 Oca 2009

Tırnak

Kırılmış bir tırnağım yüzünden
hepsini kesmek zorunda kalıyorum
aynı senin beni, bir hatam yüzünden terkedişin gibi
Ne kadar kökten kesersem keseyim yeniden uzuyor
Aynı benim sana olan tutkum gibi..
Ama ne kadar uzarsa uzasın,
işte hep bir tanesi kırılıyor.

7 ebe:

efsa 31 Ocak 2009 09:19  

Hımm bu tam benlik olmuş, yaşadığım şeye de tam manasıyla oturmuş.

İthaf ediyorum birilerine, izninle...

Adsız,  1 Şubat 2009 01:34  

puğa bu yazdıkların tamamen sanamı ait...

PuCCa 1 Şubat 2009 03:20  

evet bana ait.. bazısı diğer blogumdaydı buraya aldım..

Adsız,  1 Şubat 2009 23:39  

pek anlamam
çok edebidir yada trt deki 5 dk resim yapan amcanın resimlerinin 5 para etmemesi gibi bişidir
ama şiirlerindeki betimlemerin öldürür insanı...

Gürkan Gür 3 Şubat 2009 10:10  

O değil..
Çoraplarımı yırtıyor, kalbimi yırtar gibi..
Zararlı en nihayetinde..

TACLAMACAN 4 Şubat 2009 10:03  

.) Tırnaklarını ne kadar çok sevdiğin belli oluyor(!).
sanki inadına hayatla oyun oynuyorsun gibi. duygusalsın ama hiçte pabuç bırakmıyorsun .))

siğilden bir haber var mı.

bu satırlardan ona da hiç koklatmış mıydın pucca?

allımorlu 29 Mayıs 2009 01:29  

pucca,umarım ruhun hep böyle neşeli,,renkli azcıkta dingin olur. yıllarca seni okusam bıkmam,sakın kendini çok kaptırıp melankolik bir hal alma.burası da çok güzel ama sen bize lazımsın,sayende gülüyoruz aman melankoli yapma emi!!!