15 Oca 2009

Bir kelime bir işlem

Sana bir çok rakam ve harf verdim ki

onları doğru zamanda, doğru yerde toplayıp

çıkan sözcüklerle bana sahip ol diye..

Ama sen sürekli jokeri araya sokup

iki toplama, bi çıkarma işlemini beceremedin

bu yüzden beybi, yarışmayı kaybettin.

2 ebe:

Adsız,  16 Ocak 2009 00:23  

eski sevgili üzerinden bir kelime bir işlem oynamak istersen puğacum
çarp sıfırla gitsin...

bu arada sölemeden geçemicem ben o sesli
a
sessiz
c
sesli
e
sesli
o

muhabbetine hastayım
siyah

TACLAMACAN 17 Ocak 2009 11:46  

Ya pucca öyle dizeler yazmışınki ben olayı Tasavvufa dayadım hemen .)

Kur'anı kerimde kendisine inanmak isteyenlere dolayısıyla Rabbine inanmak isteyenlere 'yazdığım ayetleri düşünün diye sizlere indirdim' diyor.. ama inanmak isteyenler ne yapıyor kendi jokerlerini ortaya koyuyorlar o joker de zaman zaman nefisleri oluyor .))
-
-


ne güzeldi gözlerinin içine bakıp-bakıp ölmek, ölürken bile gülümsemek!
en güçsüz ve savunmasız ânımda,
dalıp gitsem şu gözlerinin seyrine
bir kez daha öldürsen beni usul-usul(!)...