14 Ara 2008

Organ bağışı

Organlarım gibi seni de bağışlıyorum
istediğin kişinin gözü kulağı olabilirsin

9 ebe:

PuCCa 14 Aralık 2008 16:01  

ruh organdan sayılmaz ama...
elle tutulur gözle görülür şeylerini bağışladım..
ruhunu emdim benim o :ppP

burak 15 Aralık 2008 18:13  

bu karışık oldu. ilk cümlede bir metafor var ikinci cümle aslında ilk cümleden anlam olarak tamamen farklı fakat ilk cümlede kullanılan metaforu gerçek anlamda ikinci cümlede kullanmışsın, cümbüş olmuş. çok sevdim ben bu cümlelere kafa yormayı:)

dchetin 15 Aralık 2008 23:59  

Başlıkları altalta okuyorum bir hikaye çıkarmak için bunu gözetirseniz sevinirim. *)

lemanice 17 Aralık 2008 21:50  

:)beni azat ettiğin için sağol.

TACLAMACAN 22 Aralık 2008 13:17  

eğer gözünse bağışladığın organın, mutlaka başka kafa yuvasında yine seni arayacaktır, yok eğer kulaksa, eyvahhh!! çünkü sesini duymadan yapamayacaktır. öyle ya ses olmasaydı kulak ne işe yarardı değil mi?

TACLAMACAN 22 Aralık 2008 13:17  

eğer gözünse bağışladığın organın, mutlaka başka kafa yuvasında yine seni arayacaktır, yok eğer kulaksa, eyvahhh!! çünkü sesini duymadan yapamayacaktır. öyle ya ses olmasaydı kulak ne işe yarardı değil mi?

Adsız,  3 Ocak 2009 10:31  

onu baskasina bagislayabilmeyi dusunmek bile bi olgunluk! bense hala bi zindana kapatsam da kimse gormeden kendi kendine yitip gitsin diye dusunenlerdenim

Adsız,  19 Aralık 2009 12:10  

umarım kızmazsın ama bunu iletime yazdım ...imza pucca desem herkes o kim diyecek bende bilmiyorum sen kimsin ...