30 Ara 2008

Eva Braun tarzı aşk

Dünyanın en kötü adamına aşığım ben...
Dışarda bombalar patlasa da,
bitsek, tükensek, sonuna gelmiş olsak da
O, kafama sıkıp beni öldürene kadar...
bütün sıcakkanlılığımla, soğukkanlılığımı koruyarak
ellerini tutup gülümsemeye devam edeceğim

7 ebe:

efsa 30 Aralık 2008 14:23  

sakın o ben olmayayım :(((

TACLAMACAN 30 Aralık 2008 15:26  

KATİLİNE BIRAKABİLİCEĞİN EN BÜYÜK SORGU O GÖZLERİNDEKİ GÜÇLÜLÜK..

PUCCA...

BÜYÜKSÜN.

(yazı büyük diye bağırma repliği zanma sakın)

Adsız,  30 Aralık 2008 16:13  

sen çok yeteneklisin. uzun yazında da, kısa yazıda da. sen kimsin pucca hangisisin. ağzım açık okudum burayı. sen nasıl birisin, kaç kişisin?

dersaadet 31 Aralık 2008 23:36  

Aşk zaten kendine eziyet etmek değil midir???

Adsız,  5 Ocak 2009 05:57  

Sen blog olayını aşacak kadar kalitelisin. Günlüğünle başladı şaşkınlığım. Seni sadece aşk arayan haşarı kız gibi gördüm, düşünce blogunla ters düz ettin bütün fikirlerimi senle ilgili. Ve burası kelimelerle oynama tarzın nefes kesici.
Bir dini bir aşkla benzeştirmek kaç babayiğit kalemin hakkı?
Sen çok başarılısın pucca. Önünde saygıyla eğiliyorum.

Adsız,  28 Ocak 2009 00:05  
Bu yorum yazar tarafından silindi.