12 Eki 2008

K-epetto

Ben bayan kepetto
tahtadan aşklar yaratırım kendime
onlar yalan söyledikçe sahte orgazmlar yaşarım
ama yetmez bu karşılıksız haz,
odundan yapma aşklara
hepsi sonunda gider 'mavi peri' genelevine
kendilerini etten kemikten insan etmeye..

3 ebe:

mahallenin delisi 13 Ekim 2008 22:56  

"ben bunu daha önce okudum mu sanki?" diye düşünürken fark etim ki yine senden okumuşum zaten, yine "okudum beğendim" yapmışım hatta aylar önce.(martmış o zaman, blog hacklenmeden önce olsa gerek)
burdaki "mavi peri" göndermesi acayip sinirimi bozsa da seviyorum seni bayan kepetto =)

PuCCa 14 Ekim 2008 01:20  

diğer blogtakileri buraya taşıdım.. sevgimiz karşılıklı:)))

semmy 13 Kasım 2008 23:09  

kaç kişisin bilmiyorum ama dörtlüklerin içinde koca bir dünya taşıdığını hissettiriyor bana...
pucca yorulmuyor musun?
kalemin çok iyi be!!!