14 Eki 2008

Gibi

Seninle ilk tanıştığımızda iyiliğine inanamayan biriydim
Seninle ayrıldığımızda kötülüğüne…
Şimdi seninle hiç tanışmıyor gibiyiz
Ve ben tanıştığımıza inanamıyor gibiyim…

5 ebe:

miracsaral 15 Ekim 2008 01:52  

Hmm.. şiir yazıyormuşsun sen ya. Aslında şiir yazdığından daha ziyade şiir okuduğunu bilmek daha hoşuma giderdi zira bilindiği üzere 3 Türk'ten 4ü şiir yazar. Neyse, ben bu işin uzmanı değilim ve şımarık görünmek istemem, hatta istersen bu yorumu silebilirsin ama yinede bu şiir hakkında düşündüklerimi ve hissettiklerimi yazmak istiyorum. Şekil açısından incelersek iki dizede de aynı kelimeyle(seninle) başlamak aslında iyi sayılmaz, ayrıca zaten ikinci dizede yeniden seninle yazmaya gerek yok, sonuçta insan sadece tanıştığı kişiyle ayrılabilir mantık olarak değil mi ?. Bunun dışında tek kıta, derli toplu birşeye benziyor. Başlıkta ne bileyim sanki biraz daha Murathan Mungan tarzı "İnceldiği yerden kopsun" veya "Ayrılıksı" tarzı daha entel bir başlık olabilirdi.

Duygusal daha doğrusu okuyana hissettirdikleri kısmına gelirsek sanırım ilk seferde okuyanın aklına muhtemelen ayrılığınızın üzerinden çok süre geçmeyen ve hala sevdiğin bir erkek, şayet lezbiyensen kadın hakkında olduğu gelir. Yinede ben bundan şüpheliyim, belki bir eşya veya arkadaş hakkındada olabilir. Çünkü bazı kızlarda arkadaşlarına "aşık" olabiliyor, bana özel olarak ise ne seninle, ne sensiz kızları hatırlatıyor, hani böyle bazıları vardır, hayatına girerler ve yepisyeni bir şey başlatılarlar, ikinizin hikayesinin farklı olduğunu bilirsin ama bir yerde keşişir ya, işte bana onları anımsattı.

Düşüncelerim bunlardır. Uzun olduysa veya canını sıktıysa silebilirsin, sorun değil. Şiir yazmaya devam et, çünkü potansiyelin bas bas bağırıyor.

Sükut.

PuCCa 15 Ekim 2008 13:57  

şiir değildi bunlar arabesk puccanın feryatlarıydı :pP
yazdığın şeyler için teşekkğr ederim :)))

Adsız,  21 Ekim 2008 03:03  

hey,
bunları ben yazmıştım.

yani pucca herkeste aynı hissi uyandırıyor.

ben olric

rain and me 4 Ocak 2009 15:15  

kim yazmış kimin için yazmış iki dizede aynı kelime olmuş mu olmamış mı türklerin 9umu yazar ondokuzumu bilmiyorum ama bence çok güzel anlatmış anlatmak istediğini ve hatta karşı tarafın anlamak istediğini herkes bi pay çıkarır kendine.
mesela ben..

süpersin