15 May 2012

Kürkçü dükkanına geri döndüm..
Biraz büyüdüm, epeyce değiştim
Kürküm burada kaldığı için
Çok ama çok üşüdüm...

16 ebe:

merkalı kedi,  15 Mayıs 2012 12:55  

aaaa hangisine döndün ki acaba

cecil 15 Mayıs 2012 13:07  

soluklanma zamanı ..

hjhlp 21 Mayıs 2012 19:20  

hoşgeldin. blog güzel. seninle daha da güzel...

sTuBboRn 23 Mayıs 2012 17:28  

Geri dönüşler bazen mutlu eder bazen daha fazla huzursuz.. :(( gerı dondum baslıgını okuyunca aklıma gelen dusunceler bunlar oldu hayatta gerı donuslerım oldu.. keşke olmasa idi..

sTuBboRn 23 Mayıs 2012 17:28  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sezalaçin 26 Mayıs 2012 11:36  

Özledim.
Ben tilki,
sen kürkçü işte..

tel kadayıf 4 Haziran 2012 01:48  

insan en çok mutsuzluğunu paylaşıyor değil mi? Dönüşlerin bu yüzden...

Adsız,  16 Haziran 2012 00:30  

..yoruluyorum seni okurken..gecmisi hatirlamaktan.. icimin acimasindan...anilarin canlanmasindan...unutuluyor mu gercekten yasananlar ? O zaman cabuk gecsin zaman, uyuyup uyuyalim..sonra yaralarimiz kapanmis bi halde uyanalim...hic kirilmamis gibi..hic aglamamis gibi...hic karanliga gomulmemis gibi..hic hic hiic....

Adsız,  20 Ekim 2012 18:43  

www.marsabilet.blogspot.com Bu tarz bir görünüm isterseniz tasarımın kodlarını gönderirim.

Unknown 20 Kasım 2012 08:33  

ve nihayet beklenen gün geldi, allah beni böyle yaratmış, siparişi verdim bile:)

realistikpolyanna 9 Ocak 2013 17:43  

Bugün ''Allah beni böyle yaratmış'ı 2 saatte bitirdim bir solukta kesintisiz,o kadar içten o kadar beni yansıttı ki.PuCCa'nın 4. kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.

Adsız,  24 Nisan 2013 21:08  

Valuable information. Fortunate me I found
your site by accident, and I am surprised why this twist of fate did not happened earlier!
I bookmarked it.

My weblog: buy a house

Adsız,  30 Mayıs 2013 02:32  

Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification appeared to be at the net the easiest factor to take into
account of. I say to you, I definitely get annoyed
at the same time as other folks consider worries that they just do not recognize about.
You managed to hit the nail upon the highest and outlined out the entire thing with no need side effect
, other folks can take a signal. Will likely be back to get more.

Thank you

My site: jnmassage.info

Adsız,  12 Haziran 2013 11:33  

Beckwith laser treatment rosacea

Also visit my web site - laser treatment rosacea Shelby Gap

Adsız,  16 Mart 2014 19:55  

Slm pucca severek okuyorum yazdıklarını ellerine sağlık

ErsinCe 19 Temmuz 2019 00:38  


Merhaba Sayıdeğer blog yazarı, Bu değerli konu ziyaretçilerinize gerçekten yardımcı olmakta bunun için biz ziyaretçiler teşekkür ederiz.
Sizin gibi seviyeli bloglar her zaman değerli paylaşımlar sunar, Bu ilgili ve bilgili paylaşımların devamını bekliyoruz blogunuzu zevkle
takip ediyorum. Gününüz güzel olsun.

size değerli bilgilerden bahsetmek isterim. izmir nöbetçi noter izmir bölgesinde aranan bir noter ofisidir, Nöbetçi Noter ofisini bulmak
buradan ulaşımı sağlanabilir. 1841 irlanda başlıklı aramada tarihi efsaneler bulunmaktadır, irlanda bölgesinde
yaşanan bu olaylara gözatmak isterseniz buradan gelin. Güzel sözler olarak yeni paylaşım yapan blogumuz yüzlerce yeni güzel sözlerle buluştu bknz:Güzel Sözler
Zibrit Tavuğu bir harikadır sizde göz atarak bu mükemmel canlı hakkında bilgi edinebilirsiniz. Siteni Tanıt bölümünde ücretsiz tanıtım yapabileceğiniz bir yer var.
Düşünceler blogum düşünceler ve dünya farklı konuları ele alan bir yazım çeşitiyle okurunu karşılıyor bu blogu gözden geçirmelisin. bknz:Düşünce blogu işte bu kadar.