22 Mar 2010

Korku

Eğer canını yakıyorsam,
Sadece beni unutmandan korktuğum içindir...
Çünkü bilirim, acıdır geçmişi yaşatan
ve acını unutmak için güzel anları anımsar hafızan

13 ebe:

éLLa Çiça 24 Mart 2010 11:17  

ne kadar yerinde sözler bunlar. evet insanin cani yandikca can yakasi geliyor, özledikce sitem ediyor, kizdikca kiriyor ve korktukca boguyoruz.

Adsız,  24 Mart 2010 12:13  

kaybetme korkusudur aradaki tutkunun diğer adı.. ne kadar uzak durmak istesende engel olamazsın kendine.. en deli anında yanındadır hayali.. canını yakarsın, bilmezsin ki yaktığın candan çok kendini acıtırsın.. birine kendini kazımak bu kadar zor mu gerçekten? bırak can yakma.. sadece sev, o olduğu için sev.. açtıysan kollarını iki yana bırak artık şüphen olmasın.. olsa ne fayda kolların iki yanda.. iki yanda savunmasız.. bırakk onsuz olmasın.. bırakkk..

yusufcankoksal 19 Mayıs 2010 19:13  

Sensizlikle başladı benim seninle olan hikayem
sen zaten yoktun hiç
kırık hafızamın tenhalarında oysa
bir tek seni biriktiriyordum
ama işte ben seni unuturken değil
hatırlarken acıyordum...

Adsız,  27 Haziran 2010 20:31  

♥♥..

Sophie 28 Haziran 2010 19:32  

Naptın be pucca.

Düşümde seni gördüm
Uzanmış yatıyorun
Bal dudaktan öptüm.

Adsız,  8 Temmuz 2010 20:53  

puCca çok duygusalsın be.. n'olcak senin bu halin?

Yorumsuz şair 10 Temmuz 2010 22:53  

wala manyak yazmışsın hepsni helal olsn ..

komplo 14 Temmuz 2010 21:57  

gülüyorum komik oluşuna
aldırmadan
serseri gibi yanii
alınmazsın sen
sen demiştin duygularım
alındı benim diye
duygularım
bir çok şey düşünürken farklı yaşarken
hayatı hayat bir oyun hamuru
fark etmen idrak etmen
geç ama josef komiksin
cesaretin yada abartmadan
duyguların
yaşam tarzın
basit olum
tekelmişsin
tekelleşmişsin
yaşadıgın
en iyi piyasayı
sen bilirsin
gidip yaşaman gereken
yada
abartmadan yapman
gereken
göz önünde
24 saatini
say
maroni
serserisin sen
soyutla
kendini
olum
bırak
istiyen
istediği
telaşı
istediğiyle
yaşasın
sanane demişti
hani
adamın
biri
sana
demir parmaklıkları açarken
hatırladın
tohumuna paramı saydın
hatırlamadıgın
anlarda
inan
birileri istem dışı
hatırlatır sana
kocaman bir
HİÇ
oldugunu

Almira 6 Ağustos 2010 00:57  

nası bi ego bu?
unutulmamak adına acıların en büyüğünü yaşatmak?
unututulmak istemiyosan hiç gitme,neden gidiyosun?
her şey affediliyo,kabulleniliyo ve hatta unutuluyo...
ama en büyük aşkın(!) bıraktığı izler silinmiyo...

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) 13 Ağustos 2010 15:41  

bugünlerde tammmda bunu düşünüyordum.
çok sevdiğim birisi eski kız arkadaşının onu tahrikedişinden vs bahsedyordu, bunu neden yapıyor anlamıyorum!! diyodu bende onu unutmaman için bu kadar basit demiştim ama bu kadar güzel anlatabilmeyi isterdim tabi!!!

Sessizlikten 8 Aralık 2011 18:19  

ve acını unutmak için güzel anları anımsar hafızan.

Fakat acıyı çektiren kişiyle güzel anıları yaşatan kişi farklıdır.

Adsız,  4 Ocak 2012 00:55  

adsızlar karışmasın; rumuzuma baht'ad'sız diyelim.
sanırım ben de geride bıraktıklarımın(!) daha doğrusu bırakamadıklarımın inadına, en çok da birine bu acıyı vermek için inattan nikah masasına oturabilecek kadar hırs yaptım! erik'ten farklı değildi onun da bir sürü evlilik planı yapıp küt diye bırakıp gidişi.. çünkü benden önceki de onun canını yaktı.. mutluluğunu unutup bavula acısını doldurup beni öylece bırakıp gitti :( gidişi 3 ay önceydi ama dirilişi her gün beni mahvediyo..

Lokarita 6 Eylül 2012 00:59  

unutulmamak için acı çektirmek.. mantıksız gibi görünen mantıklı bir hareket.