16 Eyl 2009

Söz

Keyfim kaçtı gitti gecenin birinde, Bir dahada bulamadım
Hep yaşattığın acıyı anlattım ya, Adaletsizliği anlamadım
Oysa güzel bir gülüşün vardı, Bıyık altından sinsi sinsi
İçinde yüzlerce çocuk sahibi bir baba vardı, Saçlarımı okşar gibi
Gözlerin vardı... Bir de sözlerin.. Evet ya o sözlerin.
Gülüşünün aksine karnımı deşen kelimelerin.
Orospu bir annenin tokadından bile daha ağır öznelerin,
Birde emir kipinde bana çektiğin siktirlerin..

3 ebe:

Blood.Roses. 23 Eylül 2009 21:12  

'Gözlerin vardı... Bir de sözlerin.. Evet ya o sözlerin.
Gülüşünün aksine karnımı deşen kelimelerin.
Orospu bir annenin tokadından bile daha ağır öznelerin,
Birde emir kipinde bana çektiğin siktirlerin..'

bazen ne kadarda tanıdık yaşananlar....

Adsız,  25 Eylül 2009 09:41  

ne kadar acıdır ve ne kadar trajedi
ruhumuzun duvarındaki şu falçata izi
hiç unutturmaz çektiklerimizi
kendi patikalarında yürütür bizi
dedim ya şu aynada sırıtan falçata izi...

halindenhalinden

EMİNE ÖZTÜRK 28 Mart 2012 22:20  

yazılarınızı okumaktan büyük keyif alıyorum.. iyi ki varsınız...