28 Ağu 2009

Kaza

Trafik kazası gibiydi;
Ben ters yöndeydim, senin gözlerin kapalı
Birbirimizi farketmeden, çarptık bedenlerimize
Sonuç: bir ölü, bir yaralı...
Sen hala nefes alıyordun, benim üstüm gazete kaplı
Kendimden haberim yok,
Can çekişmeni izliyorum gözüm kapalı..

5 ebe:

Adsız,  28 Ağustos 2009 22:51  

mutlu oldum:)) özletmiştin güzel oldu.

nihal 29 Ağustos 2009 21:12  

çok güzel ya :))

hjhlp 29 Ağustos 2009 22:10  

bence de çok güzel... şiire nasıl yorum yapılır ki...

Adsız,  31 Ağustos 2009 09:44  

Trafik kazası gibiydi...
Mizanseni iyi oluşturmuşun.
uyku içinde uyku gibi sanki.
O'nun gözüde kapalı senin gözünde.

'6. His' veya 'Diğerleri' filminin sahneleri geldi aklıma.

...

Unknown 28 Ağustos 2010 20:35  

PuCCa'cım artık kendimi daha mutlu ve güçlü hissediyorum sayende.. yapamam dediğim her şeyi yapabilirim gibi geliyor artık, ne zaman canım sıkılsa hemen açıp okuyorum tekrar senden bişiler kendime geliyorum yaa.. Yani yanımda yoksun ama yanımda gibisin ya benimle o kadar çok aynı şeyleri düşünüyormuşsun ki gözlerim doluıyor bunun için bile yaa anlatamıyorum sanaaaaa:(( harikasın sen...