10 Tem 2009

Yanılgı

yaşattığın onca ağrılı güne rağmen
anıların üstünü örtüp yanıma geliyorsun ya
herşeyi silbaştan yaşayabilirmişiz gibi..
Taşıdığın milyonlarca ölümcül mikropla
Hastanede ayağına galoş giyip
kendini koruduğunu sanmaktan öte birşey değil bu..

8 ebe:

Adsız,  10 Temmuz 2009 12:35  

alkış...

Adsız,  10 Temmuz 2009 14:54  

Söz dinlemez uykular

bir yokluk rüyası görüyorum bir türlü uyanamıyorum
arıyorum seni yoksun, yokluğuna dayanamıyorum
bulamamak var, kaybetmek var uyandığımda izini
uykudayım ama, nedense seni rüyama getiremiyorum.
inanamıyorum!...

Ol

Adsız,  10 Temmuz 2009 15:27  

Tespitlerin gözlemlerin harika!

Adsız,  31 Temmuz 2009 20:51  

affetmeyi bilmeyen birinin sözleri bunlar

Blood.Roses. 6 Ağustos 2009 11:05  

evet bencede affetmeyi bilmeyen birinin sözleri.. bi seferde affedici olup bişeyler yazmayı dene bence..

nihal 29 Ağustos 2009 21:52  

ooo süper yaaa :))

idikut 23 Eylül 2009 20:57  

neyi kaybetmiş kim neyi arıyormuş
usulca sığdırmışlar yerine
sıkıntıdan ölen mikropları..
hastanede ayağında galoş
tabutta tinsel rövaşata
neyi kaybetmiş kim
neyi arıyormuş

Adsız,  30 Haziran 2010 09:36  

Belli ki unutamıyor. Bunları yaşayıpta dillediremiyenlere tercüman olmuşsunuz. Biraz da özgüven eksikliği var galiba. Oysa dünyaya herkes eşit şartlarla sahip, kimse hiçbirşeyin gerçek sahibi olamıyor. Herkes senin ve benim gibi bedenini dahi bırakacak sonunda. O yüzden güzellik v.s hayatın ana teması olmamalı.