9 Haz 2009

Bahane

Giderken bir şeyini unutma herşeyini al lütfen
Anılarıda topla
Fotoğrafları mektupları yastığını
Yastığında bıraktığın saçlarını
Herşeyi topla ki
Bir bahane bulup kapına gelemeyeyim.

6 ebe:

hjhlp 10 Haziran 2009 00:40  

bana göre şiir, anlamdan çok hüzün demektir. ve şiirlerini okuyunca hiç bir şey anlamadığım halde, hüzne boğuluyorum.

Adsız,  10 Haziran 2009 00:52  

ya zaten sevgilimden ayrılmıştım ! ağlamicam diodum ağlattın be beni pucca !

Adsız,  10 Haziran 2009 00:57  

off pucca off bi tarafta ağlatıyorsun bi tarafta güldürüyorsun. Anlamadığım şey, sevgilin var mutlusun yeni seviştin kızım peki bunlar ne böyle?
Pucca diye bir ekip misiniz yoksa siz. Hepiniz ayrı şey yazıyorsunuz. Anlamadım ki ne ayak sizinki.
Ama yinede bahane olayı güzel olmuş birde hepsini aynı zamanda yayınladın oturdu birşey içime.

SeRiOuuS 4 Temmuz 2009 21:00  

buna bayıldım yaww www

nihal 1 Eylül 2009 14:35  

ama bu çok güzelki yaaa :))

idikut 23 Eylül 2009 21:15  

nihal sen hiç armut ağacında sallanan olmuş bir armut gördün mü? herşeye bu çok güzel bu çok güzel diip duruyosun. bazı şeylerin güzel olmasına gerek yoktur; bazı şeyler şöyle böyle değildir, sadece oradadır, öyledir vs. neyse. çıkışır gibi olduysam affola. bilirim için temiz. azıcık safdillisin hepsi o :) :p