14 Kas 2008

Uğur böceği

''uç uç böceğim, bana mutluluk getir''
bukadar büyük bir yükü
o küçücük yuvarlak kırmızı sırtından istemek
hayvanlıktır...

7 ebe:

Adsız,  14 Kasım 2008 09:13  

ya ne kadrda dooru...:)

Adsız,  15 Kasım 2008 17:31  

çocukluğumdan beri binlerce uğur böceği parmağımdan uçtu,
hepsinde de dileğim hep aynı oldu;
''uç uç böceğim, bana mutluluk getir''
bukadar büyük bir yükü
o küçücük yuvarlak kırmızı sırtından istemek
hayvanlıktı.
"Ben ki toz kanatlı bir kelebeğim.
Minicik gövdeme yüklü kafdağı
Bir zerreciğim ki arşa gebeyim
Dev sancılarımın budur kaynağı..."

Unknown 16 Kasım 2008 03:53  

doğru bi tespit.ne kadar çaresiz ki bi uğur böceğine hayatımızın akışını teslim edebiliyoruz
ben can

Unknown 17 Kasım 2008 13:49  

uğur böceği de mal gibi durur ne mutluluğu ne uçması ...
bu arada ne zaman vakit bulup ne zaman üç Blog yazdın (günlük dışındakileri bugün keşfettim) ayrıyetten sayfanın en en üzerindeki yatan kadının memesi yok mu ur varmış ta mı alınmış ?

Adsız,  24 Kasım 2008 14:29  

Pınar'cım slm...
Adresimdeki mail adresinden benimle iletişime geçebilir misin? Ufak bir yanlış anlaşılma oldu. Bilgilendirmek istiyorum...

kirmizi 30 Kasım 2008 03:48  

saygı.
bunu yazmak isterdim ben.

Adsız,  14 Şubat 2009 02:14  

super soylemissin benim de buna benzer bi cumlem vardi ki hatirimda kalan "..Gecenin kanatlarinda gelsin huzur..." e geldi çok sukur