1 Eyl 2008

Kim bilir?

Tanrı bu kadar meşgulken;
Saçma sapan isteklerle eteğine yapışıyorum...
Bende haklıyım canım yanıyor;
Kime gitsem tanrı bilir diyor...

2 ebe:

halimdenhali 8 Eylül 2008 15:39  

sükûtun dili olsaydı
kulağım çığlık olurdu, pucca!
üzülme.

.ruhöküzü 24 Eylül 2008 06:16  

sevgili pucca;

Tanrı aslında meşgul falan değil. O kadar yüce büsbüyük adam meşgul mü olurmuş yahu? Onunla bir kere pazarlık yaptıysan ı-ıh seni bi daha sallamıyor. Yani ben çok pazarlığa oturdum kendisi ile bi kere bile kabul etmedi. En birinci adamın olurum diyorum yine sallamıyor. Ya kulaklarını bana tıkadı ya da yerinde yok ya da onun gibi bişi ya da..

Bu arada kelime doğrulamanın hastasıyım, doğru girince seviniyorum.