25 Tem 2008

kelime

Ben senin için "belkiydim"
Sen benim için "keşke",
iki kelimeden ibarettik
cümle içine geçince
herşeyi berbat ettik

2 ebe:

TACLAMACAN 25 Temmuz 2008 16:41  

ana rahminden bu dünya topraklarına
düşecekken de 'korkmuştuk'
hani, göbek bağımızı keseceklerdi de biz hatırlamamıştık ya !
ya da eyvah ‘bu alemdeki bağlantımız kesilecek’ korkusu!..

şimdide dünyanın rahminden
bilmediğimiz yerlere düşeceğiz
ve yine bir kopuş korkusu alıyor bizi,
tıpkı ana rahmindeki korkularımız gibi!.
Oldu böyle bir şey hatırla-ya-mıyoruz işte!..

ruhun ölümsüzlüğü bizim akıl duvarlarımız olmuş
aklımız ruhların kanlarıyla dolu
ve boğulmaktayız korkularımızla.
işte öyl bir sarmala kurmuşuz salıncağı.

.)

bizi en iyi anlayan zaman
fakat; onun lisanını çözemedik daha.

Adsız,  27 Temmuz 2008 11:23  

Kişiliği: Neşeli, Azimli, Kolay Tavlanır.

pucca neymiş ki dedim blogunla bugün tanışınca ve bütün yazılarını okuyuverdim..pek de sevdim onları..teşhiri görünce hiç yumruk yememiş karnım o acıyla ağrıdı..eski sevgililerin derilerini yüzmeyi çok sevdim..ikibuçuk erkeğin bakire kız araması da çok mantıklı..benim için önemli değil diyen erkeğin bile bir yarısı toplum..o yarısı olmayınca da adamdan sayılmıyor ya kendisi..korkmak bir o kadar doğal..küfürler eden yorumcuyu da sevdim ne kadar da doğal kendisi..onun işte iki yarısı da toplum..sevdim burayı..puccayı öğrendim evet artık..

kişiliğini kendime de benzettim hani..bir de pucca diye aradığımda girişte diyordu ki..kalbi kocaman..

denizbasliyor.blogcu.com