4 Haz 2008

Anlat

Bana girip çıktığın delikleri anlatma
Bana acıttığın canları anlat!
Anlat ki bileyim
karnımı deşeceğin silahı

2 ebe:

Adsız,  5 Haziran 2008 00:13  

Peki anlatayım;

Senin günahın ne biliyor musun?

Senin günahın ne biliyor musun?
En derinde hani bir düş gibi saklı
Nedensiz ağlamaların gibi
İçini kemiren o şarkı.
Nasıl biteceğini bilmediğin düşünde saklı

Gördüklerin değil aslında
Üzüldüğün,sadece yaşayamadıkların
Ne yaptıysan bir türlü olmayan
Arkalarında,kimsesiz bıraktıkları
Hatırladıkça kanayan
Islak çocukluk masalları
Ne yaptıysan olmadı yüreğini anlayan

Yaşamadım sanma,özlemedim sanma
O sıcak şevkatli kolları
Korkma ve sil göz yaşlarını,Tanrı seni unuttu sanma!

Sevgiler...OA

Miles 7 Haziran 2008 20:33  

anlat bileyim silahını;lakin korkma benim işim bu kurban ederim kendimi;sadece bir merak benimki...en nihayetinde aşk işte..