7 May 2008

Teşhir

ilkokul 2'ye giderken bacaklarımı ilk elleyen kişi
kırtasiyeci Salman amca idi...
O günden beri ne zaman biri aşksız baksa tenime
Hep aynı mide bulantısı ve derimi sökme isteği..

6 ebe:

hjhlp 8 Mayıs 2008 16:06  

ilkokul bire giden kızım var. bu tür şeyleri okuyunca, yaşamaktan utanıyorum.

bunun çaresi, yapanların cezalandırılması. fakat, çocuklar bunu, büyüklerine söyleyebiliyorlar mı?

büyükler, küçüklerine öyle bir güven vermelidir ki, küçükler bu hemen anlatabilmeli böyle şeyleri... ve sonra sapıklar, cezalarını bulmalı.

acaba, siz bu olayı, bir büyüğünüze anlatmış mıydınız?

gerçi anlatılsa, tacize uğrayan için bir şey değişiyor mu? yıkık değişmiyor. fakat en azından taciz süreklilik göstermiyor ve sapıklar bir daha cesaret bulamazlar...

PuCCa 8 Mayıs 2008 17:13  

kendi adıma söylüyorum anlatmamıştım, anlamamıştım
utanmıştım.. hemde çok fazla...
bir de öyle bir duygu ki
insan kendi suçu zannediyor..
benim yüzümden oldu diye düşünüyor...

hjhlp 10 Mayıs 2008 16:47  

cevabını okuduktan sonra, eşimle konuştum;" "kızımla konuş, birisi kızıma kötü amaçla yaklaşırsa anlatsın. kötü amaçla yaklaşma nedir? onu da anlayacağı şekilde anlat" dedim, ona da mantıklı geldi.

Remomythe 11 Mayıs 2008 21:29  

allah kahretsin şu sapıkları yaaa...
bu , bir çocuk için , korkunç bir anı....
içinde hayvansı ama dışardan insansı görünümlü yaratıkların savunmasız bir kişiliğe ve vücuda tacizi , ve bundan alabileceği keyif ...
üstelik tacize uğrayanın kendini suçlu ve ezik hissettiği bir ortam...
h.üzmez , ve geçen hafta medyada yer alan o iğrenç avustralyalıyı hatırlıyorum...
sokaktaki itler onlardan daha onurludur bence sevgili pucca

burak 22 Kasım 2008 00:22  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
burak 22 Kasım 2008 00:23  

geçen gordum, 7 çocuğu bilmem kaç tane tornu olan insansı, bir kızı taciz ederken görüntüleniyor. Ben görünce utandım kendisi nasıl utanmaz. bu nasıl bir sapkınlık.